raagoo Опубликовано 21 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 21 марта, 2017 787b и mx-5n в следующем обновлении как бесплатный контент 1 Ссылка на комментарий
BrS_mk2 Опубликовано 22 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 22 марта, 2017 (изменено) В 3/21/2017 в 3:07 PM, raagoo сказал: https://twitter.com/...202970321473536 787b и mx-5n в следующем обновлении как бесплатный контент Уже добавили) [spoiler=1,13]Update v1.13 - New Porsche 911 RSR 2017 for Porsche Pack 3 - New Mazda MX-5 Miata NA - New Mazda 787B: mod skins made for the original 787B mod will need to be updated using the new template - Added OpenVR/Vive support (beta) - Fixed Mazda MX-5 ND setup ride height false indication - Fixed Alfa Romeo Giulietta QV gearbox damage - Adjusted Lotus 72D and Ferrari 312T tyre compound wear and heat ranges - Fixed Flag rendering for VR - Fixed colour balance for emissive items (lights+digital) when Post Processing is turned off - Added downshift protection alert (can be disabled through the launcher options) - All GT2/GTE cars default to Medium tyres now (also for AI) - Fixed broken rendering when OCULUS mode is selected but no Oculus is actually connected - Added Pitstop arrows to DirectInput Dpad: bind to the wheel dPad: can be overidden by controls.ini [ADVANCED]DPAD_INDEX_OVERRIDE=0 - Added Pitstop quickmenu + Setup pitstop strategy: this can be custumized and disabled by system/cfg/pitstop.ini [sETTINGS]USE_MOUSE_PITSTOP=0 - Updated Fanatec library to support new wheel bases. - Fixed possible CPU warning when player gets retired. Multiplayer Features - Added reversed grid races: The race session will be restarted in reversed grid order based on the standings of the previous race. Players disqualified in the first race will start from the back of the grid in the second race, regardless of their position being within the reversed grid range. - Added locked entry list in pickup mode: same as in booking mode, only players already included in the entry list can join the server (password not needed). - Added car Steam ID sharing in entry list: each car in the entry list can feature multiple GUIDs. Players can share that car (one at once). The name inserted in the entry list is used as driver name. - Fixed server result log not displaying invalid laps. - Fixed end-of-race session status for lapped players in lap races. - Added Mandatory Pit: A pit window can be added to the race session. As a design choice, players need to stop at their pit box within the pit window to have a valid pit stop. Players with pit boxes further down the pitlane need to take this into account before deciding on their strategy. Players may make additional pit stops before and after the pit window, but only making a mandatory stop in the indicated pit window will validate their race. Server admins must decide on a pit window that allows all players, regardless of their pit box position, to comfortably make a pit stop under normal racing conditions. - Updated Shared Memory Изменено 22 марта, 2017 пользователем BrS_mk2 1 Ссылка на комментарий
caliskan Опубликовано 22 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 22 марта, 2017 и Порш наконец то добавили. Ссылка на комментарий
raagoo Опубликовано 22 марта, 2017 Автор Поделиться Опубликовано 22 марта, 2017 (изменено) Кстати в патчноуте написано что заделали лампочки и исчезающие световые эффекты от стопарей и тп, когда у вас выключены постпроцессинг эффекты Изменено 22 марта, 2017 пользователем raagoo 3 Ссылка на комментарий
GranDoxin Опубликовано 22 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 22 марта, 2017 Это гут! Ссылка на комментарий
Omar6627 Опубликовано 23 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 23 марта, 2017 Как насчёт обкатать в онлайне новодобавленный MX5? Тачка прикольная по сути, фана предостаточно в ней Ссылка на комментарий
DaFank Опубликовано 23 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 23 марта, 2017 Что-то я так и не понял, где для Vive выставить увеличение параметра Pixel_Per_Display. Ссылка на комментарий
scarecrow Опубликовано 23 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 23 марта, 2017 В настройках SteamVR же есть параметр суперсемплинга в закладке Developer. Игра скачается - своими глазами посмотрю что там сделали с поддержкой OpenVR. 1 Ссылка на комментарий
DaFank Опубликовано 23 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 23 марта, 2017 Хм, у меня нет такого пункта. Может какая-то отдельная версия клиента нужна? Ссылка на комментарий
scarecrow Опубликовано 23 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 23 марта, 2017 У меня бета версия стоит, но я советовал, потому что запомнил что в основной версии этот пункт уже есть. Поставить можно здесь. P.S. Игра скачалась, посмотрю что там за настройки есть. Ссылка на комментарий
DaFank Опубликовано 23 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 23 марта, 2017 В 3/23/2017 в 8:58 PM, scarecrow сказал: У меня бета версия стоит, но я советовал, потому что запомнил что в основной версии этот пункт уже есть. Поставить можно здесь. P.S. Игра скачалась, посмотрю что там за настройки есть. Нашел, спасибо! Ссылка на комментарий
scarecrow Опубликовано 23 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 23 марта, 2017 Похоже нет еще такой возможности - настроить мультисемплинг прямо в игре, но на то оно и early beta. Соответствующая функция из конфигурационного файла для Окулуса, разумеется, не действует. Ссылка на комментарий
DaFank Опубликовано 23 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 23 марта, 2017 В 3/23/2017 в 10:07 PM, scarecrow сказал: Похоже нет еще такой возможности - настроить мультисемплинг прямо в игре, но на то оно и early beta. Соответствующая функция из конфигурационного файла для Окулуса, разумеется, не действует. Самое интересное, что в соответствующая строка в файле для OpenVR отсутствует. Ссылка на комментарий
KuT Опубликовано 24 марта, 2017 Поделиться Опубликовано 24 марта, 2017 1.13.1 - Fixed Porsche 911 RSR 2017 technical description text - Fixed Mazda MX-5 NA automatic clutch assist. - Small adjustments to Mazda MX-5 NA aero drag, wheels inertia and other bits and bytes here and there. - Improved Mazda MX-5 NA British Racing Green and Montego Blu skins - Fixed mouse steering getting stuck in MP when pressing ESC - Fixed Mazda MX-5 NA shifting animation speed - Fixed OpenVR rendering with PP off and AA off - Added OpenVR app to set Render Multiplier (Supersampling) 1 Ссылка на комментарий
KuT Опубликовано 18 мая, 2017 Поделиться Опубликовано 18 мая, 2017 1.14 - New autosaved replay options and UI added to launcher main theme - Handicap (ballast & restrictor) options in custom championship mode - New Audi TT Cup - New Audi TT RS (VLN) - New Audi R8 GT3 2016 - New Audi R18 LMP1 2014 - New Lotus 3-Eleven (race) - New McLaren 570S - New McLaren P1 GTR - New Maserati MC12 GT1 - New Toyota Celica ST185 Group A - Mandatory pitstop window is now related to pit entry timing (replacing old system) - Pitstop animation enabled with oculus or STAY_IN_CAR enabled (system/cfg/pitstop.ini) - Added Position set digital script - Added ballast and restrictor option offline for championships and multiplayer. Work in Progress for offline quick race and race weekend UI - Added wind algorithm - If controller is keyboard then Pitstop app is replaced by mouse pitstop - Mouse pitstop with Mouse Steering enabled is now working correctly - Tweaked backfire flash flames in many cars - Realtime app: qualify/practice colors are based on leaderboard position, race color on current position - Added DIGITAL_PANEL script to display current position and P2P on car's external panels (Audi TT Cup) - Added FUEL_PERC script to show fuel quantity as percentage (McLaren 570S) - Fixed broken UI interaction due to session switching when pitstop was not finished - Fixed rare automatic pitstop activation at car spawning in the pit - Fixed deadzone for gamepads - Fixed Tyre App thermal value for exploded tyres - Minimum for automatic reset tyre on track is now 2 - Fixed flag rendering in VR with PP off (again, hopefully for real this time) - Fixed Achievements from unlocking when car is blackflagged - Pitstop app: new tyre pressure can only differ from the current one by 4psi (because of minimal height rule) - Added Push To Pass system (Audi TT Cup), P2P amount depends on grid position, enabled in Practice and Race sessions only - Added physics option for different fuel weight/density - Adjusted Lotus 98T tyre wear - Fixed old pitstop UI from allowing more fuel when setup is fixed - Added Black Flag description - Added Online time of day multiplier (x1 to x10) - Added track animated starting lights - Added blink feature to RPM SERIES script (updated all relevant cars) - Added acServerManager 1.14.0 - Added Time multiplier - Added Wind - Added Restrictor (BoP) - Fixed BoP server message to client - Fixed bug on client fixed setup 2nd reloading - Added resolution string on splash screen - Added "safe mode" initialization when first DX11 init fails, it will try again with desktop resolution and AA/Fullscreen off - Added AI Aggression selection - More AI differences within a single lap to generate more battles - Added AI wing setup variations - Added new Random camera mode algorithm - Fixed driver model visibility bug in Random camera mode - Removed AI slowdown hack for cars with spool differentials - Improved Downshift Protection algorithm - Fixed AI giving away green light by flooring gas 500ms in advance - New AI algorithms for understeer detection and downshifting - Fixed Car Engineering app sometimes reporting wrong total and sprung weights - Added Fuel x Time on Setup Fuel tab and pitapp (optional section in car.ini [FUEL_EXT] KG_PER_LITER=value) - Added best splits at the end of the race on leaderboard timetable - Tweaked leaderboard to show player name/position even if that player has disconnected - Updated Steam statistic reader to synchronize steam achievement - Added "virtual desktops" functionality to in-game GUI (cyclable through ctrl+u key combination) - Fixed session synchronization issue when session switches while a new player is joining - AI is now using kers - Fixed Nissan Skyline R34 having downshift protection when it should not - Added "variation" slider for AI. It will randomize the AI level in the range selected. - Fixed Nissan GT3 texture map on lod B - Added player's nation flag support (not valid flag will be rendered as AC logo) - Added new Driver Label GUI (customizable in \system\cfg\name_displayer.ini) - Added nation flags on leaderboard GUI - Tweaked opponents list to include nationality - Update special events to include nationality - Added Mandatory Pit warning message at the start of the race - Added minisectors to overlay leaderboard and performance delta app, this can be disabled through [Documents]/Assetto Corsa/cfg/gameplay.ini - Some template updates to existing content - Porsche 911 RSR 2017 template added - Templates added for Lotus 3-Eleven, Audi TT Cup, Audi TT VLN, McLaren 570S, Mclaren P1 GTR, Toyota Celica ST185, Maserati MC12 GT1 - Minor graphical updates on the Porsche 911 GT3 Cup and Lotus Exige V6 Cup - Digital display script tweaks across the board - Fixed a bug on Nissan GTR GT3 LOD B - Minor livery fix on Glickenhoue SGC003 - Python new functions: getWindSpeed getWindDirection getDriverNationCode(CAR_ID) getCarSkin(CAR_ID) 3 Ссылка на комментарий
digitizer Опубликовано 18 мая, 2017 Поделиться Опубликовано 18 мая, 2017 Некоторые полезные и интересные исправления/добавления для себя вижу, но не все понятно. Например что имеется в виду под этим ? - Added physics option for different fuel weight/density Ссылка на комментарий
KuT Опубликовано 18 мая, 2017 Поделиться Опубликовано 18 мая, 2017 (изменено) В 5/18/2017 в 4:00 PM, digitizer сказал: - Added physics option for different fuel weight/density Новые переменные в физике: вес и плотность топлива Изменено 18 мая, 2017 пользователем KuT Ссылка на комментарий
digitizer Опубликовано 18 мая, 2017 Поделиться Опубликовано 18 мая, 2017 В 5/18/2017 в 4:43 PM, KuT сказал: Новые переменные в физике: вес и плотность топлива Ну это я примерно понял, вот только что они имели в виду. Типа вес и плотность топлива теперь у разных авто отличаются ? Или это задел на будущее ? Ссылка на комментарий
toropyga Опубликовано 19 мая, 2017 Поделиться Опубликовано 19 мая, 2017 Это чтобы мог в пит заехать, мол, мне 40 литров 95-го. А потом такой, мляяя, у меня же дизель! Ссылка на комментарий
digitizer Опубликовано 19 мая, 2017 Поделиться Опубликовано 19 мая, 2017 (изменено) Это проблема тех кто на Ауди :) Вообще столько всего накрутили, теперь тестить и тестить. Судя по сообщениям на оф. форуме, ветер серьезно влияет на время круга. Это радует. Эх почему Куносы как всегда немного недокручивают. Это я о ветре. На сервере ветер выставляется в км/ч, а в лончере можно выбрать только из нет, умеренный и сильный. Трудно было также как и для МП сделать в км/ч. Жду обновления Content Manager и допиливания в него новых фичей Корсы. На ночь глядя попробовал все тачки из R2R, недолго, по паре кругов на каждую на Петле. Обе TT оставили двоякое впечатление. Все с ними хорошо, точно будут востребованные фановые тачки, но вот как и в некоторых других авто в корсе, именно в TT-шках скорость не чувствуется совсем. Я имею в виду визуально. Мак 570-й довольно интересный. Норовистый, но вполне себе предсказуемый и отлавливаемый. P1 GTR просто монстр, отлично рулится и чувствуется. Руль приятно наливается тяжестью. Не на многих авто в Корсе такие ощущения. Отличия от стокового P1 как небо и земля Звуки в R18 и раллийной Тойоте это просто песня LMP вообщем-то просто оправдали ожидания, рад, что пелетон класса пополнился Lotus приятно удивил, хоть я и не фанат марки, но очень приятно рулится на Петле. Порадовал Maseratti очень порадовала. Рулится достаточно легко, хотя характер чувствуется, не самовозка. Кокпит понравился, просторненько и уютненько :) R8 тоже порадовала, в отличие от предыдущей R8-й не так скучно рулится. Старая настолько просто рулилась на Петле, что уснуть можно было. Это конечно хорошо в плане результата, но фана не было. В новой с этим для меня все ок. Изменено 19 мая, 2017 пользователем digitizer 2 Ссылка на комментарий
digitizer Опубликовано 24 мая, 2017 Поделиться Опубликовано 24 мая, 2017 (изменено) 1.14.1 - Minor graphical fixes on newly released cars - Fixed missing electronic tab - Removed focused car label from chase camera - Fixed opponent nation and skin on few special events - Tweaked conditions on some special events - Fixed R2R DLC UI previews for not owners - Fixed AcServerManager for package creation when DLCs are not owned - Fixed AI false start in Drag race - Added relative wind direction indicator to Realtime App - Added Push 2 Pass Hint on splash screen - Added semislicks street legal tyres on the Lotus 3-Eleven after popular request - driver position adjusted in Audi TT RS VLN 1.14.2 - Fixed Python setCamera when asking for Random Camera - Tweaked Leaderboard Flags position - minor graphical fixes on various cars - Improved braking force and stopping distance for Lotus Elise SC (and step models), Lotus 2-eleven and Lotus Exige 240 and Scura - Disabled autoblip for Maserati MC12 GT1 and Porsche 911 GT1 in downshift. Can be enabled as assist - Fix for Audi R18 gear app ERS power deploy graph (only graphical on the app) - Fixed Autosave Replay - Fixed post session results on Launcher - Fixed "Just A Taste" Special Event - Fixed Openvr FXAA rendering without AA Samples - Various livery fixes on the Lotus 3-Eleven, Audi R8 LMS 2016 and Toyota TS040 Hybrid - Tweaked MP leaderboard adding grey font for disconnected players Изменено 24 мая, 2017 пользователем digitizer 2 Ссылка на комментарий
digitizer Опубликовано 26 мая, 2017 Поделиться Опубликовано 26 мая, 2017 1.14.3 - Fixed replay corruption - Fixed BMW M3 E30 Gr.A 92 pitstop time - Fixed double names in several Special Events - SDK pipeline updated version 2.0. Find the updated pipeline document and various templates, example scenes and other tools in the sdk/dev/car_pipeline_2.0rev folder. Old pipeline is kept in an archive for compatibility. 2 Ссылка на комментарий
Рекомендуемые сообщения