Top.Mail.Ru
Перейти к содержанию

Рекомендуемые сообщения

Глючная игра, в обычной ямке провалилось колесо и ни туда и ни сюда :)

b40fa16ee3facd053595e10a11de5c7e.jpg

Как вытаскивать из под текстур не понятно

Изменено пользователем AlexeyOloryal
Ссылка на комментарий

Глючная игра, в обычной ямке провалилось колесо и ни туда и ни сюда :)

 

Как вытаскивать из под текстур не понятно

С таким не сталкивался, но сегодня выпустили хотфикс, исправляющий этот баг. Авторы обещают еще больше исправлений в ближайшее время :)

Ссылка на комментарий

мне кажется нужно было добавить мокрости с блеском где совсем уж жижа. А так на вид сухая укатанная светлая дорога, и вдруг в ней вязнешь по пузо. Сейчас просто лотерея. Как то вразрез с реализмом идет.

Изменено пользователем artviz
  • Нравится 1
Ссылка на комментарий
весело играть в сим

Игра в 10 раз веселее если играть в кооператив, правда он тоже не совершенен, но проект очень даже приятен, и поддержать его в радость.

  • Нравится 1
Ссылка на комментарий

Мне еще не хватает нормальной "раскачки". Машина очень вяло и долго реагирует на газ, по сути основа основ выезжания из говн, тут не реализована. Но все равно игруха бомба :)

Ссылка на комментарий
Мне еще не хватает нормальной "раскачки". Машина очень вяло и долго реагирует на газ, по сути основа основ выезжания из говн, тут не реализована.

Есть, только через зад, так как сцепления нет пока, и вообще способ неочевидный и в мануале не описанный.

У рычага положения "1" и "-1" - не дискретны. Т.е. колеса крутятся не только при крайнем положении. Во-первых, можно ехать медленно, избегая пробуксовок. А во вторых, можно зажать ПКМ и маслать этот рычаг. Вот так, примерно:

 

Ссылка на комментарий
  • 4 месяца спустя...
  • 4 недели спустя...

Мы с другом прошли весь кооп вдоль и поперек на геймпадах, убили штук 15 вечеров. На порядок интересней чем в сингл. Думали вот когда рули добавят, тогда будет вообще крутотень. Но блин обзор (без него в коопе никуда) на крестовине, это совсем не то же что на стике. Да и рулекжа: стиком туда-сюда и выехал, а тут чо баранку на три оборота крутить до посинения.

Ссылка на комментарий
  • 11 месяцев спустя...

Вышло большое долгожданное обновление. Насколько я понял на данный момент не все задуманное реализовано, но было принято решение выложить апдейт как есть. И это правильно, т.к. интерес к игре уже давно падает.

 

Новая техника :

  • B-66
  • B-131
  • C-4310
  • D-537
  • K-700!

К-700 один из моих самых любимых тракторов. Детство прошло в месте рядом с карьером, где было много гигантской техники, вроде К-700 и БелАЗа. Я очень рад его появлению в игре.

 

Графика стала еще краше. Появилась фигурка водителя в кабине, вращающего руль.

 

22/10/15

 

- folder/file structure changes

- maps cosmetic changes (+ as a bonus "bushes" spawn location at Proving grounds now works)

- truck format change (mass selector instead of numeric input) + maz7310/535/kirovets700 properties changed slightly

- winch bugfix: stop suggesting winch when attaching different winch (multiple winch MP bug not yet fixed)

- MP bug: wheels not spinning for 4x players game (was a major network bug affecting all MP games, be it 2,3 or 4 players)

- assets improvements (log cart fixes, wooden bridge, logs texture, leaves textures)

- multiple broken achievements bugfixes (fisherman, david, various objective achievements)

- some performance optimisations (collision check when spawning trailers/trucks)

- visual fix: tracks now visible over "dirt bridge"

- "lying spruce" properties changed a bit (more traction so ites easier to get over it)

 

19/10/15

 

- logs penetrating trucks in multiplayer fix

- assets updated (wooden bridge, log load stacks, kraz log cart, ground leaves)

- achievements fixes

- objectives completion fixes

- shader misses removed, shader cache size reduces (optimisation and fix)

- long logs trailer removes

- kraz red lights addon removed

- maps improvements

 

16/10/15

 

- "tossing" trucks critical bug fixed

- small trees break threshold reduced (uaz469 driving performance!)

- gaz66 stripped off hissing sounds

- servers made incompativle with all previous versions (including leaked beta)

- logs falling off randomly and hanging in midair fixed

- multiplayer winch points out of reach while they shouldnt be

- minor "the Hill" map fixes

- uaz469 accelerations speed reduced

- after "Install missing mods" pressed, remove "missing mods" trucks

- crash happening after "Install missing mods"

- wooden bridge made solid (no unfair holes)

- minor visual tweaks

 

15/10/15

 

- garage scrollbar position preserved

- physics fixes for some of the trucks/trailer (capsized carriage trailer)

- trailer rear camera placement fixes

- multiplayer client wheels correct visualisation

- "install missing mods" button in lobby for clients

- uncloaking path synced across players in multiplayer

- multiplayer events notifications (player delivers load, removes cloaking, unlocks garage)

- bug: unlocked garages/removed cloaking/finished objectives not recieved when joining game

- bug: other players' icons still visible after leaving server

- some sounds/assets tweaked

- exploit: unlock achievements by joining games with finished maps

- winch snapping off in multiplayer

- bug: going fullscreen with steam enabled glitches

- maps changes (The Hill mostly)

 

12/10/15

 

- localisation fixes

- RU localisation added for new strings

- maz535,maz7310 made more powerfull + diff lock imrpovements

- forest crane rotation bug fixed

- multiplayer truck intercollision glitches fixes

- carriage trailer wheels changed

- camera auto-zoom removed upon user requests

- spawn truck crash fix

 

11/10/15

 

- minor GUI fixes

- minor winch/loading fixes

- kirovets steering fix

- minor multiplayer collision fixes

- lobby/server active achievements status fix

- minor map fixes

 

10/10/15

 

- camera moves correctly while using multiplay chat

- improvements to truck/mud physics (engine power, dynamics and traction)

- multiplayer log sync redone : instead of trying to sync phys bodies - one player can now ask to acquire load ownership

- icon now shows if multiplayer player is currently browsing game menu (paused)

- forest crane helper visualisation and camera fixes

- cant start lobby unless all but 1 members are "ready"

- widescreen UI clipping fix

- check truck spawn location (dev mode) for intersections

- multiplayer truck interactions fix

 

08/10/15

 

- sounds changed (chat sounds, log sounds, gaz-66 sounds, some env sounds)

- mud physics changed

- vehicle behavious changed (gearbox and diff lock)

- level Hill changed (road at the start)

- level Volcano changed (bugs with water)

- all levels tweaked

- truck-choosing dialog speed up

- mods reloaded, truck format changed slightly

- multiplayer sync fixed/improved

- truck stuck / game crash after changing wheels (bug)

- bug with mod dialog buttons inactive fixed

- bug with cloaking not being removed from minimap properly

- wheeltrack visual bugs

- new messagebox when attempting to change time in hardcore/multiplayer (nav mode)

- new crane helper visualisation implemented

- graphics tuned (night time mostly)

- installed mods dont disable achievements (bug)

 

4/10/15

 

- Network traffic reduced 3-4 times

- multiplayer trucks interaction improved greatly

- animated physical driver in all trucks

- new trucks (zil-131, kamaz-4310, kirovets-700, maz-537, gaz-66)

- old assets remastered (ural-4320/432010, kamaz-6520/6522, map assets - trees, log heaps)

- maps improved (visually and balance

  • Нравится 2
Ссылка на комментарий
  • Последние посетители   0 пользователей онлайн

    • Ни одного зарегистрированного пользователя не просматривает данную страницу
×
×
  • Создать...